Menu
Grażyna Kawka - Trener/Konsultant

Profil:

Menedżer i coach z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu ludźmi i obsłudze klienta.

Specjalizacja:

Jako trener i konsultant specjalizuje się w przygotowywaniu i prowadzeniu projektów szkoleniowych w obszarze przywództwa, zarządzania zmianą, komunikacji interpersonalnej, profesjonalnej obsługi klienta, umiejętności prowadzenia skutecznych prezentacji oraz umiejętności trenerskich.

Doświadczenie zawodowe:

Instruktor Personelu Latającego w American World Airways. Dyrektor ds. Programu Edukacyjnego w misji Amerykańskiego Korpusu Pokoju w Polsce. Dyrektor na Rumunię (a następnie w centrali w Londynie) Menedżer ds. Projektów Obsługi Klienta na Europę oraz Koordynator ds. Projektów z Partnerami w British Airways. Menedżer projektów operacyjnych i wdrożeniowych firmy Medycyna Rodzinna. Trener biznesu w TMI oraz House of Skills. Współpracuje
z Executive-Conversation. Jako trener współpracowała z takimi klientami jak, m.in.: Auchan Polska, Bank BGŻ, Bank BPH, Bank Pekao, Carlsberg, Commercial Union, ECCO, Edipresse, Getin Noble Bank, Grupa Żywiec, Kingspan, MasterFoods, Medycyna Rodzinna, Nestle, ORBIS Hotele, Polkomtel, PZ Coussons, Raiffeisen Bank, Reckitt Benckiser, Skanska, Telekomunikacja Polska, The European House - Ambrosetti.

Wykształcenie:

Absolwentka Filologii Angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego oraz Foundations of Senior Management w Business School Open University w Londynie. Szkolenia: Customer Experience Management Plus, Coaching wg O’Connora ICC – certyfikowany program dla coachów. Praktyk NLP, Przywództwo Sytuacyjne SLII® - certyfikowany program dla trenerów, Persuasive Communicator - certyfikowany program dla trenerów, szkolenia dotyczące obsługi klienta, Key Account Management, Quality Auditing, “Handling Media in a Crisis” (postępowanie i współpraca z mediami) INTERMEDIA, sztuka prezentacji, negocjacje.

Afiliacje:

IQA International Register of Certified Auditors. International Coaching Community.