Menu
Magda Lesiak - Trener/Konsultant

Profil:

Konsultantka, trenerka, coach z bogatym doświadczeniem doradczym, szkoleniowym, menedżerskim

Specjalizacja:

Od ponad 22 lat specjalizuje się w projektach z zakresu procesów standaryzacyjnych, zarządzania obsługą klienta, obsługi klienta bezpośredniej i telefonicznej, sprzedaży w obsłudze klienta, umiejętności komunikacyjnych i integracji zespołu. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów rozwojowych dla zespołów trenerów wewnętrznych.

Doświadczenie zawodowe:

Przygodę zawodową w branży szkoleniowej rozpoczynała w roku 1995 od pracy w PDC Consensus, gdzie odpowiadała za opracowywanie i realizację szkoleń menedżerskich oraz z zakresu obsługi klienta. W latach 2003-2004 pod szyldem marki Telephone Doctor Polska prowadziła działania sprzedażowe i trenerskie. Jej głównym zadaniem było opracowywanie, koordynacja i realizacja projektów szkoleniowych z zakresu telefonicznej obsługi klienta.

W latach 2004 - 2010 w firmie House of Skills, w której była Partnerem, pełniła funkcję szefa Centrum Kompetencji „Obsługa Klienta”. W roku 2010 zaangażowała się w budowanie nowej marki Client First w ramach Konsorcjum doradczo-szkoleniowego SA.

Posiada praktyczne doświadczenie w realizacji warsztatów dotyczących standardów obsługi klienta z naciskiem na obsługę i sprzedaż przez telefon oraz zarządzania relacjami z klientem, a także doświadczenie we wdrażaniu i nadzorowaniu procesu standardów obsługi klienta w strukturach korporacyjnych Call Center (m.in. DB Schenker, Herbalife, HMC Polska, Hestia Kontakt, Telekomunikacja Polska).

Od 2012 roku pracuje jako freelancerka.

Podczas 22 lat pracy dostarczyła ponad 1400 dni szkoleniowych i warsztatowych.

Wykształcenie:

Ukończyła kulturoznawstwo na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Łódzkiego i religioznawstwo w Instytucie Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Szkolenia i certyfikacje

  • Międzynarodowy coach, certyfikowany przez szkołę Josepha O’Connora, członek International Coaching Community
  • Certyfikowany konsultant narzędzia Extended DISC®
  • Certyfikat w zakresie stosowania metodologii i narzędzi Advisio
  • Certyfikat w zakresie stosowania kwestionariusza Success Insights™ oraz MAPP™
  • Brain Resources Seminars & Success Dynamics Corporation, USA; Umiejętności komunikacyjne – warsztat prowadzony przez Kevina Hogana
  • Institute of Information Training and Development, Grecja; Zastosowanie nowoczesnych technik multimedialnych w prowadzeniu szkoleń
  • Frauen Anstiftung e.V, Niemcy; Umiejętności przywódcze
  • Westminster Foundation for Democracy, Anglia; Umiejętności menedżerskie; Zarządzanie zmianą

Afiliacje:

Członkini International Coaching Community.