Menu

SYMULACYJNE GRY BIZNESOWE

 

Symulacyjne gry biznesowe są znane menedżerom i specjalistom HR nie od dziś. Na rynku, także polskim, istnieje pozornie spory ich wybór. Jednak dość często szukając gry na potrzeby planowanego wydarzenia, dochodzimy do następujących wniosków:

  • Jeśli gra jest wartościowa edukacyjnie to czas trwania jest zbyt długi (np. 2 dni) lub gra wywołuje za mało emocji lub refleksji.
  • Jeśli gra jest dynamiczna, atrakcyjna i krótka (0,5 - 1 dni) często bywa bardzo prosta a czasami nawet banalna.

Nasze gry symulacyjne powstały jako odpowiedź na potrzebę:

  • mocnych edukacyjnie,
  • głęboko inspirujących,
  • atrakcyjnych i niezbyt długich gier biznesowych, które mogą stanowić samodzielne wydarzenie edukacyjne lub element konferencji, kick-off’u większego projektu lub sesji strategicznej.

 

PRZYKŁADOWE ZASTOSOWANIA NASZYCH GIER
  • Skuteczna i niekonwencjonalna sesja otwierająca program szkoleń menadżerskich
  • Narzędzie służące ocenie kompetencji i potencjału menadżerskiego – często jako element lub nawet tańsza alternatywa dla pełnego Assessment/Development Center
  • Interaktywne wydarzenie, które przebiega dynamicznie, zapada w pamięć i przede wszystkim ma znamiona rozrywki, podczas konferencji i spotkań pracowników, partnerów biznesowych i klientów
  • Rodzaj "rozgrzewki" przed spotkaniami dotyczącymi strategii (Business Strategy) lub innymi wydarzeniami zespołowymi
  • Narzędzie służące lepszemu zrozumieniu strategii rozwoju firmy, szczególnie przydatne w procesach zmian oraz fuzji i przejęć (Business Strategy)